میدونم دلتون میخواد کلم رو بکنید و منتظر تایید شدن نظراتتون
منتظر اون پستی که گفتم 17 تیر میذارم
منتظر حرفام هستین
حالا شایدم نباشین و بگین چقدر خودشو تحویل میگیره
ولی بوخودا قسم که من دارم از فرط درگیری پاره پوره میشم :))))
نمیخوامم الان بگم چرا چون متن مفصلی میطلبه و یهویی گفتنش ذوق کمتری داره.
ولی اومدم بگم برید وبلاگ تد. متن های مسابقه رو بخونید. رای بدین :))) (لازم به ذکره متن بنده هم جزو سه متن امروزه *_*)
[و از گوشه سمت چپ تصویر فرار میکند. :))))]
عذر مرا پذیرا باشید :(...ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 214 تاريخ: سه شنبه 27 تير 1396 ساعت: 11:14
ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 210 تاريخ: سه شنبه 27 تير 1396 ساعت: 11:14
بچه ها زندم
فقط به شدددددددت سرم شلوغه
خیلی جریانات داره
صبر پیشه کنید
پ.ن: واسه اونایی که کنکورو پرسیدن: حس خیلی خنثی ای به ماجرا دارم و همه چی بستگی به نتایج داره :))
ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 197 تاريخ: چهارشنبه 21 تير 1396 ساعت: 2:25
ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 209 تاريخ: شنبه 10 تير 1396 ساعت: 1:14